woensdag 29 oktober 2014

Home


Welkom op mijn blog
Ik maak al een aantal jaar tubes met Daz3d en Poser.
En wil ze graag met jullie delen.
Wil je gebruik maken van de Tubes dan graag mijn naam en link op je creatie plaatsen.
Wil je mijn tubes voor lessen gebruiken ???
Vraag dan even toestemming , Zodat ik ook jou link op mijn  blog kan plaatsen.
en zou het dan wel erg leuk vinden als je mijn site ook bij jou plaats.

verder wens ik jullie veel plezier op mijn site en met de tubes

groetjes en hoop je nog regelmatig terug te zien

XxxX

AngieDesign

pspangeltubes@gmail.com

*******************************************


Welcome To my blog
I make a number of years  tubes with Daz3d and Poser 
And would like to share  the tubes with you.
Do you want to use the Tubes please post my name and link on your creation.
Want to use my tubes for lessons ???
Please ask permission, so I can put your link on my blog.
and would appreciate it if you put my link also at your place.

So I wish you much fun on my site and with the tubes

Greetings and hope to see you regularly

XxxX
Angie Design

pspangeltubes@gmail.com

*******************************************



2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

CONTACT ME HERE

Zoeken in deze blog

Mijn lijst met blogs